Thursday, February 5, 2015

another thing that looks like a rengay / en anden ting, der ligner en rengay

oh yes
there's the silence of snow
as well

gotta get out of here
I'm drowning in prettiness

one man, one cricket
when the moon rises it'll be
one beast, one (silent) cricket

stick to one and miss the rest?
you gotta be kidding me

not to hurt my tongue
I'll call it sunset

in the mouths of dead poets
that is where
they fish

ah, but la belezza, it's there
it's always there

when I dissolve
let it be to the notes
of a slow bossa









åh ja
der er også sneens
stilhed

må se at komme væk herfra
jeg drukner i pænhed

én mand, én fårekylling
når månen står op bli'r det
ét uhyre, én (stille) fårekylling

holde mig til ét og gå glip af resten?
det må være din spøg

for ikke at krølle min tunge
kalder jeg det solnedgang

i døde digteres munde
det er dér
de fisker

åh, men la belezza, den er der
den er der altid

når jeg opløses
lad det være til tonerne
af en blød bossa

No comments:

Post a Comment