Friday, May 17, 2013

25C / 25C

25C

I admit I'm a Pavlovian creature. When I heard the weatherman reporting that we have had more than 25 degrees (Celcius) I go the freezer for ice-cream. “I screama, you screama, we all screama for ice-creama”, as Tom Waits, John Lurie and Roberto Benigni yelled while banging on the prison bars in ”Down by Law”. There's only some green soda-pops from last summer left. That'll do. Then I give myself a hair-cut.


summer carnival how white can white people be?



--*--

25C

Jeg indrømmer, at jeg er et Pavlovsk væsen. Da jeg hørte vejrmanden sige, at vi havde haft over 25°, går jeg ud til fryseren efter is. “I screama, you screama, we all screama for ice-creama”, som Tom Waits, John Lurie og Roberto Benigni råbte, mens de bankede på fængselstremmerne I “Down by Law”. Der er kun nogle grønne sodavandsis fra sidste sommer tilbage. Det får du. Så klipper jeg mig selv.


sommerkarneval hvor hvide kan hvide mennesker være?

No comments:

Post a Comment