Monday, July 7, 2014

responsorium II

going through the motions mindless morning

gennemgår rygradshandlingerne fraværende morgen


                                            I had one and lost it then found another

                                           jeg havde én og mistede den så fandt jeg en anden


that circle an arm can describe on good days

den cirkel en arm kan lave på gode dage


                                          I got up and got past

                                          jeg kom op og kom forbi


smelling myself brings me back to me and not to someone else

at lugte mig selv tager mig tilbage til mig og ikke til en anden


                                          I've been seing pictures like that again

                                          jeg har set billeder som dét igen


someone should get them inside while they're good

nogen sku' få dem indenfor mens de er gode


                                         it's eating off the wood of the stairs

                                         den spiser af trappens træ


after it's gone another in it's place

efter dens forsvinden en anden på dens plads


                                         it flutters in the edge of my eyesight

                                         det flagrer i udkanten af mit syn


by double windows it has a doubled right side

ved dobbelte vinduer har den en fordoblet højre side


                                        sleep could do that get rid of the night

                                        søvn ku' gøre dét få natten til at forsvinde

No comments:

Post a Comment